Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Η Ferari μου (ιδιοκατασκευή) !!!




Τον περασμένο χειμώνα κατασκεύασα την Ferari μου σε αντικατάσταση του προηγούμενου μοντέλου που σάπισε εκτεθειμένο 3 χρόνια στο ύπαιθρο. Αν δείτε και το προηγούμενο συγκριτικά θα διαπιστώσετε τρεις βασικές βελτιώσεις:
1) Η περιστρεφόμενη ρόδα ήλθε πίσω και ο πίσω άξονας πήγε εμπρός. Έτσι δεν βουλιάζει σε βρεγμένο έδαφος.
2) Οι κολώνες από 4 γίνανε 2 διευκολύνοντας την φορτοεκφόρτωση.
3) Τοποθετήθηκε στέγαστρο που αποδείχθηκε πολύ χλιδάτο αφού φέρνοντας την σκιά του στο σημείο εργασίας εργάζομαι πάντα υπό σκιάν.

Με το test drive της φετινής μελισσουργικής περιόδου παρατήρησα δύο ψιλοελλείψεις:
1) Ένα δοχείο σκουπιδιών τουαλέτας κρεμασμένο στην μία κολόνα και...
2) Ένα δοχείο πρόπολης κρεμασμένο στην άλλη κολόνα.

Όποιος το φτιάξει θα με ευγνωμονεί. Μόνο τα πέρα δώθε για την μεταφορά των πλαισίων που γλυτώνεις αξίζει πολλά.

7 σχόλια:

Anestis Ketsetzidis είπε...

Εύγε και πάλι εύγε.Ο Έντσο Ferrari δεν φτουράει μπροστά στο δικό σου όχημα.
Για μένα που πάω και έρχομαι στο αυτοκίνητο αυτό θα είναι η σψτηρία μου.
Απο τι υλικά είναι φτιαγμένο?

Σπύρος Σφήκας είπε...

Καλόοοοοο!!!!

ΑΝΘΙΜΟΣ ΣΙΓΚΟΥΔΗΣ-ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΠΘ-ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ είπε...

ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ??

Γιώργος Βλάσσης είπε...

Ανέστη γεια χαρά.Το υλικό κατασκευής είναι ξύλο και κοντραπλακέ.

Γιώργος Βλάσσης είπε...

Σπύρο ναι σου λέω!!!

Γιώργος Βλάσσης είπε...

Άνθιμε η κόκκινη βάση είναι τσιμεντένια και την περιγράφω σε παλιότερη ανάρτηση. Προχώρα ανάποδα και θα τη βρεις.

IxNiLaTiS είπε...

Δυστυχώς δουλεύει μόνον σε επίπεδες και ομαλές επιφάνειες εδάφους. Τί κάνουμε στις ανώμαλες;