Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Έτοιμα τα πλαίσια 10 κυψελών ΑΑ


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Βλασση πηρα το θαρρος να σας γραψω γιατι απο το ιστολογιο σας αλλα και απο το προσωπο σας διεκρινα εναν πανο απο ολα ανθρωπο.
Με της μελλισες δεν εχω καμια επαφη εκτος απο τα παιδικα μου χρονια που ο παπους μου ειχε κάποια μελλισια στο χωριο στην Μανη μα μονο απο μακρια τα ειχα δει θυμαμαι ειχε μια γουρνα κοντα στο σπιτι για να πινουν νερο καμια φορα επεφτε καμια μεσα και πηγαινα και την εσωζα βγαζοντας την απο το νερο με το χερι μου αυτη εκανε καποιες βολτες και μολις στεγνωνε τα φτερα της πεταγε μακρια χωρις να με τσιμπήσει (τοτε που ημουνα μικρος μου εκανε εντυπωση ),απο τοτε εχουν περασει πολλα χρονια.
Σας τα γραφω αυτα γιατι θελω να ασχοληθω με τα μελισσακια, τους τελευταιους μηνες κοιταζω διαφορα ιστολογια και αναφορες στο διαδικτυο και ενημερώνουμε οσο μπορω παντα θεωρητικα αφου ουτε κανενα μελισοκομο γνωστο εχω αλλα και στο μερος που κατοικω (Κερατσινι στον Πειραια) δεν νομιζω να ασχολούνται και πολλοι με το αθλημα,αν μπορεσω θα γραφτω στα σεμιναρια του ΙΓΕ για το Φλεβαρη πια γιατι του Σεπτεμβριου δυστυχως δεν τα προλαβα (Πολύς κόσμος ).Με εχουν εντυπωσιάσει οι κυψελες σας τυπου Α και θα θελα να σας ρωτισο αν μπορουσα να κανω τα προτα βιματα μου με μια τετια κυψελη η θα επρεπε να ξεκινησω με καπια του εμποριου και αν ναι θα σας παρακαλουσα θερμα να μου στιλετε τις διαστασεις και γενικα καποιο σχεδιο για να τα δωσω σε καποιον μαραγκο ωστε να μου την φτιαξη γιατι εγω δεν σκαμπαζω και πολλα απο ξυλουργικη και βεβαιος οτι αλλη βοηθεια η συμβουλη κατι παραπανω απο ευπροσδεκτη.
Ευχαριστω εκ των προτερων
Πανος Δημητρακος

Το email μου ειναι pandimitrakos@yahoo.gr

Γιώργος Βλάσσης είπε...

Πάνο συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου. Ουσιαστικά δεν ξέρω ακριβώς πως να σου απαντήσω. Οπωσδήποτε είναι καλό να παρακολουθήσεις το σεμινάριο. Ωστόσο εκεί θα μάθεις αρχές της κλασικής μελισσοκομίας που έχουν όλοι οι μελισσοκόμοι. Από κει και πέρα αν θεωρείς σωστό το πνεύμα της Μελισσουργίας που προσπαθώ να αναπτύξω θα πρέπει να διαβάσεις καλά τα αρχικά μου άρθρα για να καταλάβεις τις διαφορές ενώ στις πρακτικές αναρτήσεις να διαπιστώσεις τις διαφορές. Η κατασκευή της ΑΑ είναι δύσκολη και οπωσδήποτε αντενδείκνυται για αρχάριους. Ωστόσο υπάρχουν άλλου τύπου κυψέλες που έχουν παραπλήσια χαρακτηριστικά της ΑΑ και μπορείς να τις δεις στο μελισσουργείο μου. Δεν έχω βγάλει διαστάσεις ώστε να μπορείς να δώσεις παραγγελία. Κάθε φορά κάτι αλλάζω. Οι λεπτομέρειες κατασκευής είναι το κλειδί της λειτουργικότητας της κυψέλης. Καλή συνέχεια.